پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182014
کيکهاي آمريکايي با پرچم داعش/ عکس
تاریخ انتشار : 1394/04/11 08:55:37
نمایش : 1222
يکي از فروشگاه زنجيره اي بزرگ آمريکا، به دليل فروش کيکهايي با پرچم داعش در يکي از شعبه‌هاي خود، عذرخواهي کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ماجراي پختن کيکهاي داعشي در آمريکا از آنجا آغاز شد که مردي از يکي از فروشگاه‌ها درخواست کرد کيکي را با پرچم کنفدرال که نشانه جنگهاي داخلي و اختلافات شمال و جنوب ايالات متحده آمريکا است، براي او تهيه کند. وي همچنين درخواست کرد که براي اشاره به حادثه اخير در کليساي چارلستون و کشته شدن 17 سياهپوست آمريکايي به دست يک سفيدپوست، روي اين کيک عبارتي درباره نژادپرستي نوشته شود.

کارکنان آن فروشگاه پس از بحث و جدل درباره آن پرچم که نماد تفرقه و اختلاف شمال و جنوب آمريکا است، با پختن چنين کيکي مخالفت کردند به همين دليل آن مرد درخواست کرد که به جاي آن پرچم داعش را روي کيک ترسيم کنند.

شرکت "وال مارت" با اعلام عذرخواهي، مدعي شد که يکي از کارکنان فروشگاه در يکي از شعبه هاي محلي اين شرکت معناي آن تصوير (پرچم داعش) را نمي دانست و به همين دليل آن اشتباه را مرتکب شد.

اين شرکت توليد هرگونه کالا با نشان پرچم کنفدرال را ممنوع کرده است.

گروه تروريستي داعش ساخته سرويسهاي اطلاعاتي آمريکا، عربستان و رژيم صهيونيستي است که نطفه آن در سال 2003 توسط آمريکا در عراق بسته شد. ابوبکر بغدادي سرکرده اين گروه تروريستي و شمار ديگري از سرکردگان ارشد اين گروه در زندان بوکاي عراق زير نظر آمريکايي ها بودند و آمريکا آنان را پس از مدتي آزاد کرد. به عقيده کارشناسان با توجه به اقدامات وحشيانه اين گروه تروريستي، هدف اصلي آن ضربه زدن به مسلمانان و تخريب چهره اسلام، و ايجاد بحران و ناامني مستمر در کل منطقه خاورميانه است.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html